Kezdőlap | Állásajánlatok | Kapcsolatfelvétel | Elérhetőségek



A NEXUS Személyzeti Tanácsadó és Közvetítő Iroda 2004-ben alakult, melynek tagjai olyan többéves, a humánerőforrás piacon szerzett tapasztalattal rendelkező szakemberek, akiknek célja, hogy ügyfeleiknek személyre szabott megoldásokat kínáljanak elérhető áron. A cég annak a felismerésnek a nyomán jött létre, miszerint a megváltozott gazdasági helyzet újszerű megoldásokat igényel a humánpolitika területén is. A megbízók gyorsabb, testre szabottabb, hatékonyabb ár/érték arányt tükröző szolgáltatásokat vártak el a személyzeti tanácsadóktól.
A közismert, de magas árakkal dolgozó cégek mellett teret kaptak azok a kis létszámmal dolgozó személyzeti tanácsadó irodák is, melynek tagjai neves multinacionális cégeknél szerzett tapasztalattal rendelkeztek, de azt továbbfejlesztve saját ötleteikkel, új konstrukciókat dolgoztak ki ügyfeleik számára.
A NEXUS Személyzeti Tanácsadó és Közvetítő Iroda is e cégek közé tartozik, s olyan ügyfélkapcsolati rendszer kiépítésére törekszik, melyet a professzionalizmus, az ügyfélközpontúság és a rugalmasság jellemez.
A cég tanácsadó szolgáltatásai között minden ügyfél megtalálhatja a számára megfelelőt, a komplex direkt kereséstől, az adatbázisos kutatáson keresztül az eseti tanácsadásig, mely a pozíciók teljes spektrumára és földrajzi elhelyezkedésre vonatkozik.
Értékeink között az alábbiak a legfontosabbak:

  • szakértelem
  • minőségi munka
  • ügyfélre szabott megoldások
  • kreativitás
  • gyorsaság
  • rugalmasság
  • megbízhatóság
  • lojalitás


  • Céljaink

    A NEXUS Személyzeti Tanácsadó és Közvetítő Iroda célja, hogy partnereivel sikeres és hosszú távú üzleti kapcsolatot építsen ki, melynek alapja a megbízhatóság, professzionalizmus, kreativitás és integritás.
    Fontos számunkra, hogy ügyfeleink bármilyen, a humán erőforrás menedzsment területén felmerülő problémájukkal vagy kérdésükkel felkereshessenek bennünket, s hogy ezekre ügyfélre szabott, egyedi és hatékony megoldásokat kínáljunk a lehető legmagasabb szakmai színvonalon.
    Bízunk abban, hogy a jövőben tovább erősíthetjük együttműködésünket meglévő partnereinkkel, valamint új üzletfeleink lehetőséget biztosítanak szakmai hozzáértésünk és ügyfélközpontú hozzáállásunk bizonyítására.

    Mikor lehet Önnek szüksége a mi segítségünkre?

    - Az előre meghatározott paramétereknek megfelelő jelöltnek a lehető legrövidebb időn belül rendelkezésre kell állnia.
    - Nem szeretne hirdetésekkel bajlódni, önéletrajzokat olvasgatni.
    - Nem szeretne előszűrés nélküli jelöltekkel interjút készíteni.

    Mit nyerhet az Ön vállalata az együttműködéssel?

    - Ön mentesül a toborzási és egyéb szervezési költségektől, időveszteségtől.
    - Garanciát kap; amennyiben a kiválasztott munkaerő nem felel meg, a próbaidő alatt díjmentesen állunk rendelkezésére.
    - Az új munkatárs megtalálásához szükséges időt jelentősen lerövidítjük.
    - Több éves tapasztalatunk segíti Önt, hogy a legmegfelelőbb munkatárs kerüljön az adott posztra.

    Miért pont mi?

    Joggal kérdezheti bárki, miért pont minket válasszon üzleti partneréül? Nos, az alábbi vázlatos összefoglaló bemutatja azokat az előnyöket, melyeket együttműködés során élvezhetnek ügyfeleink, s melyek elősegíthetik egy megbízás sikeres lezárását:

  • Ügyfélre szabott módszerek alkalmazása
  • Gyorsaság
  • Megbízhatóság
  • Szakértelem
  • Hatékonyság
  • Eredményesség
  • Etika
  • Ügyfélközpontúság, folyamatos kapcsolattartás
  • Piaci háttérinformációk biztosítása
  • A piaci átlagnál hosszabb garancia idő


  •  

















     
    Kezdőlap | Impresszum | Adatvédelem | Kapcsolatfelvétel

    ©2024. Minden jog fenntartva.